Fednot est l’association professionnelle du notariat. Grâce à l’investissement quotidien de près de 200 collaborateurs, elle permet aux notaires d’offrir des services de qualité aux citoyens dans les moments essentiels de leur vie. Fednot joue un rôle de pionnier avec une large gamme innovante de services et de solutions sur mesure. Les études notariales peuvent faire appel à nous pour des conseils juridiques, du soutien en matière de logiciels, des conseils pour la gestion de leur étude ainsi que des solutions RH.
Nos bureaux sont situés en plein cœur de Bruxelles, à proximité immédiate de la gare Centrale. Nous offrons un environnement de travail agréable et stimulant où les initiatives ont largement leur place.
Eén van de essentiële departementen binnen Fednot is het Consultatiecentrum (CC). Het team bestaat uit ongeveer 35 gespecialiseerde juristen binnen de rechtsdomeinen die het notariaat aanbelangen zoals familierecht, verbintenissenrecht, goederenrecht, vennootschapsrecht, administratief recht, fiscaal recht…
Notarissen komen vaak met complexe, onverwachte vragen die een diepgaande juridische analyse vereisen. Dit maakt het werk bij ons zowel intellectueel uitdagend als boeiend. Om accurate en praktijkgerichte oplossingen te bieden, werken onze juristen soms samen met diverse federale en gewestelijke instanties.
Door deze samenwerking en expertise garandeert het CC juridisch advies van de hoogste kwaliteit, volledig afgestemd op de behoeften van de notariskantoren en hun cliënten.
We zijn nu op zoek naar een Legal Advisor - Fiscaliteit (m/v/x) - Brussel & Telewerken/Hybrid
Binnen het team van fiscale juristen zijn we op zoek naar een nieuwe Legal Advisor Fiscaliteit. In deze uitdagende functie:
Klaar om een verschil te maken? Word Legal Advisor Fiscaliteit bij Fednot en werk mee aan boeiende, intellectueel uitdagende dossiers in samenwerking met notarissen en diverse overheidsinstanties. Solliciteer vandaag nog en ontdek de impact van jouw werk binnen ons team!
Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.